صدراصدرا، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 26 روز سن داره

صدرا همه زندگی من

ملاقات صدرا با دوستان اینترنتی!!

1390/11/22 16:37
نویسنده : مامان آتی
941 بازدید
اشتراک گذاری

توی این دنیای مدرن امروزی صدرای منم مدرن شده !!دوست اینترنتی داره خیلی هم دوست پیدا کرده از هر کجای ایران که بگی دوست داره .تهران سنندج بوشهر کرج شمال و همین مشهد خودمون.

دوستای راه دورشو از طریق تبادل عکس ملاقات کرده ! اما صدرا خیلی دوست داشت که دوستاشو از نزدیک ببینه و باهاشون بیشتر آشنا بشه برای همین یه روز با دوستاش قرار گذاشت تا همو ببینن.

قرار بود صدرا یکی از دوستای مشهدیش(همایون) و یه دوستش که از تهران به مشهد اومده بود (نازنین فاطمه)رو ملاقات کنه.

محل قرار :پارک کوهسنگی

زمان:ساعت ١٠ مورخ ١٢/٧/٩٠

اون روز به صدرا خیلیی گذشت و همچنین به مامانا. صدرا برخلاف چیزی که تو خونه به مامانش قول داده بود مامانو یه کوچولو اذیت کرد(ازت خواسته بودم هرکاری داری تو خونه انجام بدی و من مجبور نباشم بیرون عملیات سخت تعویضو انجام بدم). اما خوب این ملاقات ارزششو داشت و مامان آتی و مام تو بی (مهدخت عزیز) و مائده جون همدیگرو بعد از یکسال دوستی اینترنتی ملاقات کردن

این هم عکسهای روز ملاقات

 

صدرا و همایون پسر خوبی که خیلی آروم بود و من حظ کردم

صدرا و همایون  ناز و نازنین فاطمه خوشگل

صدرای مبهوت و نازنین فاطمه

 

و در آخر عکس مامانا (از چپ مهدخت عزیز؛ مامان !!؛ مائده جون)

بعد از جدا شدن و خداحافظی با نازنین فاطمه عزیز صدرا و همایون گفتند ما گرسنه ایم ما گرسنه ایم

برای همین مامانا تصمیم گرفتن برن پیتزا پیتزا!!!!!

دیگه دوست ندارم بگم اونجا چه بلایی سرمون در آوردن !!!!!!!!!!

و در آخر مراسم خداحافظی!!!!!!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مریم
7 آبان 90 17:12
آخه بچه 7 ماهه پیتزا چی می فهمه.بگو مامانا گشنشون شده بود
م
7 آبان 90 17:13
اتی پسرت واسه خودش مردی شده هااااااااااااااا
مامان شری
14 آبان 90 12:28
سلام مامان صدرا دیدم که یه پست برای عیدی سید ها گذاشته بودی ایده ای به ذهنت رسید???? اگر بخوام کتاب بدم چه کتابی رو پیشنهاد میکنی؟؟؟
مامان شری
14 آبان 90 12:35
راستی من که دارم میلینکمت به نظرم مامان پویایی هستی اگر دوست داشتی منو بلینک


سلام مامان شری عزیز.ممنون عزیزم از لطفت. من آدرس وبلاگ نی نی رو ندارم اگه لطف کنی برام بذاری حتما لینکتون میکنم . با تشکر
مامان شری
24 آذر 90 9:48
سلام خوبی نی نی نازت خوبه کجایی نیستی ؟؟؟ راستی آدرس وبلاگم رو به دلیل مشگلی که توی محل کارم پیش اومد عوض کردم آدرس جدیدم اینه SSAMYARHOSEINI.BLOGFA.COM اگر دوست داشتی اون یکی رو حذف و اینو اضافه کن