صدراصدرا، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 29 روز سن داره

صدرا همه زندگی من

سلام بر حسین

1390/9/26 18:57
نویسنده : مامان آتی
1,005 بازدید
اشتراک گذاری

اَلسَّلامُ عَلَيْكَ ي اَباعَبْدِاللَّهِ وَ عَلَى الاَْرْواحِ الَّتى حَلَّتْ بِفِناَّئِكَ عَلَيْكَ مِنّى سَلامُ اللَّهِ [اَبَداً] ما بَقيتُ وَ بَقِىَ اللَّيْلُ وَ النَّهارُ وَ لاجَعَلَهُ اللَّهُ آخِرَ الْعَهْدِ مِنّى لِزِيارَتِكُمْ

سلام بر تو اى ابا عبداللّه و بر روانهائى که فرود آمدند به آستانت ، بر تو از جانب من سلام خدا باد هميشه تا من زنده ام و برپا است شب و روز و قرار ندهد اين زيارت را خداوند آخرين بار زيارت من از شما


اَلسَّلامُ عَلَى الْحُسَيْنِ وَ عَلى عَلِىِّ بْنِ الْحُسَيْنِ وَ عَلى اَوْلادِ الْحُسَيْنِ وَ عَلى اَصْحابِ الْحُسَيْنِ 




سلام بر حسين و بر على بن الحسين و بر فرزندان حسين و بر اصحاب وياران حسين

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

زينب عشق مامان و بابا
26 آذر 90 19:34
سلام قبول عزاداريهات گل پسر زيبا
dp
26 آذر 90 23:22
با سلام مجدد. به لطف خداوبلاگ ملیسا خانم باز هم با عکسهای جدیدش به روز شد .خوشحال میشیم اگر به وبلاگ ملیسا جوون سری بزنید . و ممنون می شیم اگر با یه خ یادگاری ؛ آینده ملیسا جوون رو با خاطرات قشنگ امروز شیرین کنید . ما رو از نظرات خودتون بی نصیب نکنید.
maryam
7 دی 90 14:32
ای ول چه قد گوگولی شده ای فینگیلی!احتمالا بغل دایی رضا بوده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


سمیه مامان رها
11 دی 90 1:18
سلام عزیزم خیلی ناز شده صدرا جونم ...ببوسش... از خوندن پست قبلیت خیلی ناراحت شدم....رها هم یه مدت طولانی اسهال بود که با ازمایش فهمیدیم عفونت ادرار داره ....خیلی تجربه ی تلخی بود الهی هیچ بچه ای بیمار نباشه
مریم عمه اراد فرشته زمینی
9 بهمن 91 3:25
سلام بچه بسیار زیبایی دارین خدا حفظش کنه