صدراصدرا، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 19 روز سن داره

صدرا همه زندگی من

نظرات (8)

نازبالام عرشیا
11 بهمن 90 17:20
تولدت مبارک اقا صدرا انشالله که 120ساله بشی
زیبا
11 بهمن 90 17:46
پلک جهان می پرید دلش گواهی میداد اتفاقی می افتد اتفاقی می افتد و فرشته ای از آسمان فرود آمد تولدت مبارک
مامان امیرعلی
11 بهمن 90 23:48
سلام.تولد پسر گلتون مبارک.چنتا راهنمایی میخوام .خیلی تزیینات و دسرها خوشگل بودن میشه بگین چجوری بادبادکا زیر سقف چسبیدن..و اون ژله ها چجوری درست شدن.ممنون میشم تو وبلاگم توضیح بدین.
مامان امیرعلی
11 بهمن 90 23:49
لینک شدید.منم لینک کنید
سمیه
12 بهمن 90 1:18
تولدت مبارک صدرای نازم...الهی همیشه سلامت باشی وزیر سایه پدرومادت بزرگ بشی.... ایشالا جشن 100 سالگ یتو بگیری گلم میبوسمت دست مامان هنرمندتم درد نکنه که سنگ تموم گذاشتهههه
مامان امیرعلی
12 بهمن 90 16:12
خاله جون مرسی بابت راهنمایی و لینک
خواهر فرناز
2 اسفند 91 11:35
تولدت مبارک الهی 1200 ساله بشی صدرا جون زیر سایه مامان وبابا
مامانی محمد طاها
23 تیر 92 23:09
سلام تولد نی نی نازتون معرکه بود من که خیلی خوشم اومد تصمیم گرفتم منم برا پسرم تولد پو بگیرم ولی اصلا وسائل هاش رو نمیتونم پیدا کنم به هر مغازه ای که بگید سر زدم شیرینی فورشی و پلاستیک فروشی و ..... فقط لیوان و برف شادی و تولدت مبارک رو پیدا کردم میشه راهنمائیم کنید چطوری بقیه وسائلش رو بخرم من 1 هفته وقت دارم تا تولد پسرم
تشکر


--------------------
مامان محمدطاهای عزیز ممنون که به ما سر زدی. در مورد تولد صدرا باید بگم من یکسری چیزها مثل لیبل ها و ریسه ها رو دوستان نی نی سایتی برام طراحی کردن و من چاپشون کردم. اگه به فتوشاپ آشنایی داری میتونی اینکارو خودتم انجام بدی. اگر ظرف پو پیدا نکردی ناراحت نباش میتونی برچسب های پو رو که تو لوازم تحریری ها زیاد پیدا میشه بگیری و روی ظرف معمولی که مثلا رنگش زرده بچسبونی.و سعی کنی هرچی که درست میکنی با رنگ زرد وقرمز باشه. پیدا کردن یه لباس که روش عکس پو داشته باشه اصلا کار سختی نیس. موفق باشی عزیزم.