صدراصدرا، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 27 روز سن داره

صدرا همه زندگی من

فرود یک فرشته

1391/12/17 22:25
نویسنده : مامان آتی
848 بازدید
اشتراک گذاری


یازدهم بهمن ماه !

چه بی همتا روزی ست برای من

بی همتا و بی مانند

برای من

منی که تو را از جانم دوست تر میدارم...

تار و پود ذهنم عجین شد با این زمان خجسته از روزی که قلبم با حس

بودنت آشنا شد...حقا که پرو بالم بخشیدی با آمدنت

...

اکنون پسرم ، فرشته مهربان آرزوهایم!

بدان که وجود من لبریز شوق بودن توست

چنان سرشارم از بودنت

که...

که فقط خدا میداند

و وجود جهان نیز

در زیباترین روز سال

شادی خود را از وجود کوچک من وامدار است

چرا که من در این زیباترین روز

عاشق ترینِ مردمان زمینم...

و بازصدرای من

لبخند بر لبانت جاودانه

و عشق در دلت ماندگار باد

زیبا بمانی

عاشق بمانی

بودنت مبارک

بر من و بر جهان !

 

 

 

                       دیر آمدنم را به دوسالگی خودت ببخش!

                                         دوسالگیت مبارک

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

بانوی هنر بندری
23 اسفند 91 8:06
سلام گلم پست جدیدی برای پسر بچه ها گذاشتم خوشحال میشم بیاین و نظر بدین
نگاری
3 فروردین 92 20:08
درشکفتن جشن نوروز برایت در همه ی سال سر سبزی جاودان وشادی ،اندیشه ای پویا و آزادی و برخورداری از همه نعمتهای خدادادی آرزومندم. عیدت مبارک تولدتم مبارک وروجک سال خوبی داشته باشی
مامان درسان
21 فروردین 92 8:34
تولدت مبارک پسرنازنین ایشالله 100 ساله بشی
شاه صنم ابجی بزرگه
25 فروردین 92 23:12
سلام پسر خیلی به دل نشینی دارین خدا از نظر بد حفظش کنه ولی خیلی شیرین
نگاری
3 اردیبهشت 92 15:11
بابا کجایی مامان خانوم تنبلی می کنی ها
ستاره
28 مرداد 92 1:22
سلام تولد دردونت مبارک الهی زنده باشه میشه بگید این بادکنکارو چطوری چسبوندید به سقف