صدراصدرا، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 26 روز سن داره

صدرا همه زندگی من

بهار 92

1392/2/7 17:11
نویسنده : مامان آتی
854 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم میدانم مثل مادرت عاشق فصل بهار و زیباییهایش هستی و این سومین بهاری است که در کنار هم این زیبایی ها درک میکنیم. میدانم مثل مادرت از اینکه در کنار عزیزانت احساس خوشبختی می کنی شکرگذار خداوندی.میدانم که امسال هم مثل سالهای قبل بهترین و قشنگترین روزها را در پیش رو داریم. روزهایی پر از سلامتی و موفقیت.  یک سال دیگر هم گذشت و تو به تجربه های شیرین زندگی ات اضافه کردی. این تجربه ها برای من و پدرت شیرین تر از هر تجربه دیگری بوده است.تجربه شیرین خوشبختی. خداوندا سلامتی و موفقیت و خوشبختیمان را شکر. پسرم  تو نیز برای سلامتی و موفقیت همه دعا کن.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

بابایی زهرای گلم
22 خرداد 92 1:44
ای جووووووووووونم ببخشید اینقد ذوق کردم سلام یادم رفت سلام آخه مامان مهربون چرا آدرسو اشتباه میدی؟ میدونی چقد دنبال وبتون گشتم؟ صدرای گلمون که ایشالا خوبه؟ اول از همه از طرف من چندتا ماچ آبدار بکنیدش خوشحال شدم اومدید و خوشحال تر از این اینکه اومدم وب صدرا جون و حسابی حال کردم. خوشحال میشم بازم بیاید. مرسی خدا نگهدارتون
بابایی زهرای گلم
22 خرداد 92 1:46
راستی وبلاگ شاه پسرتونو لینک کردم به اسم صدرا جون