صدراصدرا، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 26 روز سن داره

صدرا همه زندگی من

پستانک

1392/4/15 16:59
نویسنده : مامان آتی
710 بازدید
اشتراک گذاری

                                                        دوست ترسناککککککککک

همین موجود کوچک را می گویم.

شی عجیبی که اگر چه از آن بدم  می آمد اما از حق نگذریم کمک زیادی به اعصاب نا آرام  من و پدرش کرد.زمانی که شب تا  صبح جیغ می کشید همین شی مزخرف بود که به کمکمان آمد.

در انتهای دو سالگی این شی کوچک برای من تبدیل به یک غول بزرگ شده. چرا که صدرا به این موجود کوچک دلبستگی شدیدی پیدا کرده بود. بدون پستانکش یا به قول خودش پیسش نمی خوابید.در کوچه و خیابان و مهمانی ها همراهیش می کرد و حاضر نبود از آن جدا شود. زمانی که ناراحت می شد این تنها پیسش بود که التیام بخش دردهایش می شد. تا اینکه روزی تصمیم گرفتیم این دوست کوچک را از فرزندم جدا کنیم چرا که دلبستگیش بیشتر عذابمان می داد.

مقاله ای در اینترنت خواندم که در آن راههای متفاوتی را عنوان کرده بود که دو راه آن به نظرم بهتر و موفقیت آمیزتر آمد.

اولین راه کوتاه کردن سر پستانک به تدریج بود به حدی که دیگر کودک از خوردن آن لذت نبرد .و دومین راه معاوضه پستانک با یک اسباب بازی یا هر چیز دیگری که دوست می داشت. این مبادله بین کودک و فروشنده جنس انجام می شود و نه بین مادر و کودک!!!

ابتدا راه اول را امتحان کردم . قسمتی از سر پستانک را کوتاه کردم که باعث تعجب زیاد صدرا شده بود. اما کم کم عادت کرد .چند روز بعد قسمت دیگر و در آخر به حدی رسید که پستانک به دهانش نمی ماند و می افتاد.

خدا را شکر صدرا در این پروژه بزرگ همراهیمان کرد اگرچه بعضی شبها حسابی گریه می کرد و بعضی اوقات مجبور می شدم در اوج خواب پستانک زاپاسش را به دهانش بگذارم تا بخوابد. اما بالاخره این ما بودیم که پیروز شدیم و از شر این دوست که ترسناک هم شده بودیم راحت گشتیم.

 

 

صدرا و دوستانش و شیرین کاری !!!!!!!!!!

 

و این هم صدرا بدون دوستان . راحت و آرام

 

                                                 خدایاااااااااااااااااااا از تو ممنونم.

پسندها (1)

نظرات (5)

مامان محمدرضا
15 تیر 92 17:03
فدات بشم من شیطونک مامانت سلام دوست عزیز محمدرضا تو 2تا مسابقه شرکت کرده اگه دوس داشتین به وبش بیایین وبهش رای بدین مرسیییییییی
سمیه مامان رها
30 تیر 92 1:44
ای جونممممممممممممممم عاشق اون عکسشم که بدون دوستاش خوابیده چقدر معصومههههههههه ببوسشششششششششششششش اتی
محراب و مليكا
7 مرداد 92 10:19
خاله قربونش بشه دوست عزیز مليكا در جشنواره نی نی وبلاگ شرکت کرده خوشحال می شم به وب دخترم بیاین ( آرشيو مطالب ) و لطف و مهربونی خودتونو از ما دریغ نکنید. كد 576 رو به 20008080200 پيامك كنيد . اگه قبلا از شماره خودتون راي دادين لطف كنيد از يه شماره ديگه برا دخترم بفرستيد . امروز كه نتايج رو ديدم رتبم خيلي پايين بود حقيقتش دلم خيلي شكسته . لطف كنيد به دخترم راي بدين و اگه ميشه به دوستان و آشناهاتون هم بگين به دخترم راي بدن كد 576 . ممنون كه دلم رو نشكستين http://mehrabmanezendege.niniweblog.com/
شبنم
26 مرداد 92 13:10
سلام دوستان عزیزم این کلوپ تازه راه اندازی شده تا بتونید از عکس های فرزند عزیزتون با هزینه ای کم کلیپ داشته باشید هر سئوالی دارید در این بخش مطرح کنید در اولین فرصت پاسخ داده می شه http://babyclip.persianblog.ir/ همچنین طراحی تقویم سال 93 با عکس کودک دلبندتان انجام میشود ،از طرح های ما دیدن فرمائیدبهترین هدیه برای عیدی دادن به اقوام نزدیک
شیرین
30 شهریور 92 21:20
عزیزمممم چه معصوم و ناز خوابیده آتی جوووونم چرا نمی نویسی باز؟