صدراصدرا، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 3 روز سن داره

صدرا همه زندگی من

ای کاش...

1390/7/10 17:33
نویسنده : مامان آتی
742 بازدید
اشتراک گذاری

مامان جدیدا زیاد آرزو میکنه!!!

آرزو دارم کاش برای یه بارم شده صدرا بدون گریه و سر وصدا راه انداختن بخوابه...

آرزو دارم کاش برای یه بارم شده صدرا غذا یا شیرشو بدون بازیگوشی بخوره...

آرزو دارم کاش برای یه بارم شده صدرا وقتی دستمال کاغذی رو زمین میبینه نره بخورش...

آرزو دارم کاش برای یه بارم شده وقتی تو ماشین نشستیم از تو کریریش بیرون نیاد و به دنده کاری نداشته باشه...

آرزو دارم کاش برای یه بارم شده تمام شبو بخوابه و هی بینش بیدارنشه گریه کنه

آرزو دارم کاش برای یه بارم شده وقتی مامان میره دستشویی دنبالش هلک هلک راه نیفته...

آرزو دارم کاش برای یه بارم شده وقتی صدرا میخواد غذا بخوره دستاشو تو ظرف غذا نکنه و بعد بماله به همه جا...

آرزو دارم کاش برای یه بارم شده وقتی تو کالسکست گریه نکنه  که منو بغل کنین...

آرزو دارم کاش برای یه بارم شده وقتی مامان داره عکس ازش میندازه دست از سر دوربین برداره و موقع فلاش چشماشو نبنده....

آرزو دارم کاش برای یه بارم شده وقتی مامان داره نماز میخونه صدرا نیاد سراغ جانمازو همه مهرو یکجا بکنه تو دهنش...

آرزو دارم کاش برای یه بارم شده وقتی میریم مهمونی صدرا اینقدر سرو صدا راه نندازه که کل مهمونا میخ ما بشن!!!

آرزو دارم کاش برای یه بارم شده موقع تعویض صدرا پشت و رو نشه و هزار بار از حاش بلند نشه ...

 

اما اینکه کی این آرزوهای مامان برآورده میشه خدا میدونه..........

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

محبوبه
10 مهر 90 21:35
این ای کاش ها آرزوهای همه مادراس آتی جونم همین شیطونی ها و ورجه وورجه هاست که کوچولوهامونو انقدر شیرین و دوست داشتنی کرده
روناک مامان سام
10 مهر 90 22:38
آرزوهای بزرگ اثر مامان صدرا هههههههههه
مریم
11 مهر 90 11:04
یعنی این آرزوهات غول چراغ جادوم نمیتونه برآورده کنهآخه یکی دوتا سه تا.....خداییش چندتاااااااااااااااااااا