صدراصدرا، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 30 روز سن داره

صدرا همه زندگی من

عکسهای 5 ماهگی

1390/4/11 16:38
نویسنده : مامان آتی
579 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزکم از اونجا که یه ماه بزرگتر شدی کارای بزرگتری هم یاد گرفتی.ازجمله:

غلت زدن به طور کامل اونم دقیقه ای یه بار

آوردن پاهابه سمت بالا و خوردن شصت

خوردن هر چیزی که دم دستت برسه

چشیدن طعم های جدید غذاهاو میوه ها مثل موز و هندوانه

سوار روروئک شدن

نشستن خیلی کوتاه

اینم عکسای ماه پنجم

ماشین پسرم

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (19)

ریحانه
17 تیر 90 12:36
وااااااااااااااای من عاشق عکس یکی مونده به آخر شدم. مامانی نی نیت خیلی شیرینه، ایشالا خدا واست حفظش کنه.
=مامان آتی
17 تیر 90 13:44
ممنون ریحانه جون لطف داری
نانی
17 تیر 90 16:55
خیلی نازه ه ه ه ه ه ه. بوسسسسسس
مریم
18 تیر 90 13:36
من عاشق عکس آخری شدم.چقدر جیگر پاس می خوره.الهی ی ی ی ی ی ی ی
مهرشین
18 تیر 90 22:32
عزیــــــــــــزم چقدر خوردنیه این گل پسر. چجوری پاشو داره میخوره بوووس آبدار برای صدرای گل راستی با اجازه لینکت کردم
مامان آتی
18 تیر 90 23:44
ممنون مهرشین جون خیلی لطف داری به نازی آراد طلا نمیرسه .ازته دلم دوسش دارم .خواهش میکنم منم دوست داشتم لینک وبلاگ آرادو بذارم
آزاده
19 تیر 90 9:52
عاطفه جونم سلام.... من كلي با ديدن اين وبلاگ و عكساي قشنگ صدرا سورپرايز شدم... سر صبح تو اداره، انقدر مهو ديدن عكسا شدم كه همكارم اومد بالاي سرم و من اصلاً متوجه نشدم......خيلي خيلي خوشحالم كرد....مواظب خودت و صدرا كوچولو باش با اون عكساي قشنگش
محبوبه
20 تیر 90 17:41
ببخشید من آدرس وبلاگتو نداشتم و یه کم دیر رسیدم صدرای ناناز 5 ماهگیت مبارک عزیزم پسرت ماهه ماه راستی با اجازه لینکت کردم
مامان آتی
20 تیر 90 22:38
مرسییییییییییی محبوبه جون ممنون.ببخشید که من بی اجازه لینکت کردم
مامان آتی
20 تیر 90 22:43
سلام آزاده جون.خوبی عزیزم.خیلی لطف کردی و داری.منم خوشهال شدم خیلیییییی سلام برسون
روناک مامان سام
22 تیر 90 9:43
الهیییییییییییییییی چه پسر نازی یه ماچ گنده مخصوص برای صدرای خاله
مامان آتی
22 تیر 90 23:15
مرسی روناک جون . این بوسا هم تقدیم شما و سام عزیز با اجازه لینکت میکنم
سمیرا
25 تیر 90 1:45
اااااای جوونم به این گل پسر که اینقدر خوردنیه ماچ ماچ آتی جون با اجازت وبلاگ صدرا جون رو لینک کردم
نازگلی
26 تیر 90 0:34
ای جانم چقدر این گل پسرت ناز مشالا چقدر باحال داره پاشو می خورههه عاطفه جون پسرت رو از طرف من ببوسس
م
26 تیر 90 3:15
ممنون سمیرا جون .همیشه سایان یکه تاز بوده و هس .منم دوست دارم شما رو لینک کنم سمیرا جون.با اجااااااااااازه
م
26 تیر 90 3:16
خیلییییییی ممنون و بازم ممنون نازگلی جون.شما هم از طرف من مهدی ناز رو ببوس
سپیده (صبا)
2 مرداد 90 0:37
سلام عزیزم. خوب آخه این عکسا رو میذاری اینجا نمیگی چشم میخوره خدای نکرده؟ شوخی کردم.خدا حفظش کنه براتون و عمر طولانی و با عزت عطاش کنه. ماشالله خیلی نانازیه. آدم وقتی به معصومیت بچه ها نگاه که میکنه، بغضش میگیره
نيلووو
3 مرداد 90 10:30
سلام گلم سام منم دقيقا 11 بهمن به دنيا اومده دوست داره با صدراي عزيز دوست بشه خوشحال ميشم سامو لينک کنيد ،ضمنا تبريک ميگم صدراي ناز تو مسابقه اول شد ايشالا تو همه مسابقات زندگيش برنده باشه
مهرشین
5 مرداد 90 15:10
آهای مامان آتی. آپ کن دیگه. دلمون تنگ شد واسه این جیگرک.