صدراصدرا، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 30 روز سن داره

صدرا همه زندگی من

منم یه مامانم

1390/3/3 16:35
نویسنده : مامان آتی
553 بازدید
اشتراک گذاری

3/3/90

                             تصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.net        میم مثل مادر    تصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.net    

همیشه ازفیلم میم مثل مادر خیلی خوشم میومد خیلی فیلم بااحساسی بود اما امسال با تمام وجود حس اون فیلمو تجربه کردم.حس قشنگ مادری.امسال روزمادر واسم یه جور دیگه بود.صبح از خواب که پا شدم گرفتمت تو بغلم، فشارت دادمو گفتم روزم مبارکککککککک.نمیدونی چه ذوقی می کردم به خاطر اینکه منم یه مامانم.یه ماچ آبدار کردمت و خدا رو شکر کردم که منو قابل دونست برای مادر شدن.برای پذیرفتن این مسئولیت بزرگ. دلم می خواست میتونستی حرف بزنی و خودت بهم بگی مامانی لوزت مبالک.اما فکر می کنم من غش میکردم اگه این اتفاق میفتاد.حالا می فهمم مادر یعنی عشق، یعنی صبر، یعنی از خود گذشته.چه کلمات قشنگی .خصوصیاتی که مامان بزرگتم داره.منم ازهمین جا دست مامانمو می بوسمو و بهش می گم مامان عزیزم روزت مبارک.امسال با تمام وجودم درک کردم چه سختی هایی کشیدی برای به ثمر رسوندن ماها.انشالاه همیشه سالم باشی و سایه سرت بالای سر ما.خیلی دوست دارم .

                          تصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.net                      

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مریم
13 تیر 90 11:20
مامان جونی روزت مبارک
مصطفی
8 مهر 91 23:21
سلام من خورشید زندگی مامان و بابام هستم خوشحال میشم به وبم سر بزنید این هم ادرسشه www.seyedmostafaahmadi.blogfa.com