صدراصدرا، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 30 روز سن داره

صدرا همه زندگی من

نیم سالگی پسرم

1390/5/12 15:50
نویسنده : مامان آتی
3,779 بازدید
اشتراک گذاری
یه شعر قشنگ به مناسبت نیم ساله شدنت عزیزم تقدیم به تو با تمام وجودم و تمام عشقم
 
 
 
 

ببین طلوع چشمات، به دنیا چه قشنگه
نگاه شیطون تو صمیمی و یه رنگه
روز تولد توست، همه میگن مبارک
منم میگم عزیزم، تولدت مبارک
تولدت مبارک
روز به این قشنگی، هرگز کسی ندیده
صدای ساز و آواز، به آسمون رسیده
امروز فقط روز توست، می خوام دنیا بدونه
برای اسم زیبات، می خونم عاشقونه
تو آمدی به دنیا، تو قلب من نشستی
خوش آمدی عزیزم، که عشق من تو هستی
منم تا دنیا دنیاست، قدر تو رو می دونم
امروز تولّد توست، از ته دل می خونم
تولدت مبارک، مبارک و مبارک
تولدت مبارک، مبارک و مبارک
تولدت مبارک، مبارک و مبارک  
تــــــــــولــــدت مــــبـــــارک

 

شش ماه از قشنگترین روزهای عمرم در کنار تو سپری شدن .روزهایی که اگرچه سخت اما قشنگ و زیبا بودن.

پسر عزیزم چیزی ندارم که بگم فقط بهت یه عذر خواهی بدهکارم. میخوام بگم عزیزم مامانو ببخش اگه بلد نیست در حقت مادری کنه .منو ببخش اگر اونجوری نیستم که تو میخوای، منو ببخش که مجبورم تو رو با خودم راهی محل کار کنم و اذیتت کنم و منو ببخش اگه مامان خوبی نبستم برات.

شش ماه رو با تمام کسریاش تحمل کردی و من از این همه صبر تو شگفت زده ام.پسرم به خاطر تمام اینها ازت عذر میخوام .از این به بعد بیشتر در خدمتم .تمام سعی خودم رو خواهم کرد تا بهترین باشم.

بوسه بر دستان کوچکت میزنم و  میگویم عزیزکم نیم ساله شدنت مبارک.

                         

                       

عکسهای ماه ششم از زندگی پسرم

 

صدرا در حال خوردن آب میوه

این روزا آب سیب و آب هویج به برنامه غذاییت اضافه شده.گوارای وجودت عزیزم

 

پسرکم 11/5/90 رفتیم بهداشت برای کنترل قد و وزن و واکسن شش ماهگی

صدرا در شش ماهگی

وزن 8000 گرم

قد 70 سانتی متر

برای واکسن یه کوچولو گریه کردی اما از وقتی اومدیم خونه خیلی بیقراری میکنی و تب داری .

خیلی دلم برات میسوزه .اما خدا رو شکر که بعد از این واکسن تا یکسالگی راحتی عزیزم.

به مناسب ششمین ماه تولدت رفتیم عکاسی و از پسر گلم عکس انداختیم که تا حاضر شه کار داره .وقتی عکسا حاضر شدن اونا هم توی وبلاگت میذارم.

راستی این روزا ماه مبارک رمضانه. دوباره یاد پارسال میافتم که توی دلم و بودی و هی میگفتی مامان من سوپ میخوام .با اینکه روزه نبودم اما همیشه ویار خوراکی های افطارو داشتم.نون و پنیر و گوجه و خیار .خرما و سوپ.

موقع اذان سفره پهن میکردم و تمام اینها رو میاوردم سر سفره و با یه چایی نبات میخوردم.اینقدر سوپ دوست داشتم که بعضی وقتا چون خودم درست نکرده بودم میرفتم از بیرون میگرفتم و میاوردم.

یادشون بخیر چه روزای خوب و قشنگی بودن.

امسال رو روزه میگیرم پسرم و از خدا میخوام به حق این روزه ها و به حق این ماه مبارک خانواده ام رو که همه چیز و همه کسم هستن صحیح و سالم قرار  بده آمینننننننننننننن

 

                                         

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (11)

محبوبه
12 مرداد 90 20:21
صدرای نازنینم 6 ماهگیت مبارک گل پسر آتی جون تو رو خدا اینجوری نگو عزیزم همین که 9 ماه سختی بارداری رو تحمل کردی و بعدش هم زایمان و الان هم که 6 ماهه داری پسرتو تر و خشک و سیر و سیراب میکنی با تمام سختیها و مشکلاتش همین خودش تمامیت مادریه شاید بعضی وقتا شرایط زندگیمون اجازه نمیده اونطوری که دوست داریم باشیم ولی اینو بدون که هیچی از اون بزرگی مادرانه تو کم نمیکنه و مطمئنم که تو یکی از بهترین مامانای دنیایی امیدوارم صدرا هم قدر مامان مهربون و زحمتکشش رو بدونه و سالهای سال در کنار هم به خوبی و خوشی و خرمی زندگی کنید هر دوتونو دوست دارم و بووووووووووووس واسه جفتتون بازم میگم نیمسالگی صدرا جون مبارک ایشالا دومادیش
مریم
12 مرداد 90 23:18
سلام اتی جونی صدرا 6ماهه شد تک زدنای ما 3 ساله این عکسی که تو کامیون چقد خوجا موجل افتاده راستی رفتی فلامینگو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان آتی
14 مرداد 90 2:07
محبوبه جونم تو به من نیرو میدی عزیزم .ازت یه دنیا ممنونم که امیدوارم کردی
مامان آتی
14 مرداد 90 2:10
سلام ململی.آره واقعا .دیگه تک زدنا جزیی از زندگی شبانه ما شدن. نرفتم فلامینگو.اونجا رو گذاشتم واسه روز مبادا
مامان جان
14 مرداد 90 11:05
مبارکه صدرا جونیییییییی چقدر ناز افتاده ماشالله به موهاش همیشه بدون دوستم یه مادر خوب در هر حالی بهترین کارو برای بچه اش می کنه شرایط زندگی ایجاب می کنه مادر چه کنه نگران نباش صدرا درکت میکنه بوسسس
ما
14 مرداد 90 14:11
مرضیه جونم ممنون عزیزم هم از اینکه برای صدرا نظرگذاشتی و هم برای اینکه دلداریم میدی.خدا رو شکر که دوستای خوبی مثل شماها دارم .
روناک مامان سام
15 مرداد 90 22:34
شش ماهگیت مبارک باشه صدرا جونی
مهرشین
17 مرداد 90 9:51
سلام آتی جون. قربون این پسر خوشگل برم من. آتی جونم اگه خسته می شی گاهی، اگه کلافه می شی، هیچ وقت و هرگز فکر نکن خودت تنهایی. همه همینطورین. مطمئن باش تو بهترین مامان واسه صدرای خوشگل هستی
مامان سایان
25 مرداد 90 14:20
صدرا جونمممممممممم نیم سالگیت مبارک عزیز دلمممممم ایشالا جشن 120 سالگیت
دریا
27 مرداد 90 1:10
مبارک باشه صدرا جونم،ایشالله 120 ساله بشی قشنگ،بوسسسسسس
شراره
5 شهریور 90 0:51
نیم سالگیت مبارک صدرا جون